Zaloguj się

Kupuj z 5% ZNIŻKĄ, wystarczy się zarejestrować. WYSYŁKA jest BEZPŁATNA przy zamówieniach powyżej 600,- PLN (nie dotyczy B2B)

Koszyk

W koszyku nie ma żadnych produktów

Przednia część plecaka lawinowego ARVA REACTOR ST30 SWITCH

Przednia część plecaka lawinowego ARVA REACTOR ST30 SWITCH

Przednia część plecaka lawinowego ARVA REACTOR ST30 SWITCH Więcej

Kolor

549,90 zł z VAT

511,40 zł z VAT

dostępne 1 szt

Dostawa
Odbiór osobisty: dzisiaj 

100% bezpieczny zakup
Towar można zwrócić bezpłatnie do 14 dni

Marka Arva
Kod produktu CM123

Opis produktu

Przednia część plecaka lawinowego ARVA REACTOR ST30 SWITCH

Część wykonana jest z wodoodpornego materiału ripstop N400D PU2 bez PFC, zastosowano tu wodoodporne zamki YKK AquaGuard®

Waga przedniej zdejmowanej części to ok. 540 g.

 

Jakość konstrukcji, użytych materiałów i wyrobu jest gwarantowana jest przez 2 lata od daty sprzedaży.

Pytanie o produkt

Načíst

Cookies

Nasza firma wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego funkcjonowania Twojego ulubionego sklepu internetowego, dostosowania zawartości strony do Twoich potrzeb, w celach statystycznych i marketingowych. Klikając przycisk Akceptuję, wyrażasz zgodę na ich gromadzenie i przetwarzanie, a my tym samym zapewnimy Ci najlepsze poczucie z zakupów.

Twoje ustawienie plików cookie

Tutaj masz możliwość dostosowania plików cookies zgodnie z własnymi preferencjami, a później bardziej szczegółowo ustaw lub wyłącz w dowolnym momencie w stopce witryny.

Techniczne pliki cookies są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i wszystkich oferowanych przez nią funkcji.

Personalizujemy na podstawie towarów, które oglądasz. Dostosowujemy również wyświetlane treści do tego, co Cię interesuje.

Te pliki cookies pozwalają nam mierzyć wydajność naszej strony internetowej, a za pomocą uzyskanych danych możemy następnie poprawić przyjemność z zakupów dla naszych klientów.

Te pliki cookie są wykorzystywane przez sieci reklamowe i społecznościowe, w tym Google, do przesyłania danych osobowych i personalizowania reklam, aby były one interesujące dla użytkownika.