Jesteś tu nowy? Zarejestruj się.
Kupuj z 5% ZNIŻKĄ, wystarczy się zarejestrować. WYSYŁKA jest BEZPŁATNA przy zamówieniach powyżej 600,- PLN (nie dotyczy B2B)
Kupujący jest zobowiązany do bezzwłocznego obejrzenia dostarczonego towaru i poinformowania Sprzedającego o ewentualnych stwierdzonych wadach w terminie 5 dni.
O wszelkich stwierdzonych wadach Kupujący musi powiadomić Sprzedającego na piśmie (e-mailem) w ciągu 5 dni od otrzymania towaru. W pisemnym powiadomieniu Kupujący musi wskazać stwierdzone wady. Opisać, na czym wady polegają i jak się objawiają. Kupujący przesyła pisemne powiadomienie na adres siedziby Sprzedającego.
Do reklamacji należy dołączyć kopię faktury oraz dowód dostawy i zapłaty za towar, którego wady są reklamowane.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku użytkowania produktów, właściwości użytkowe oraz szkody powstałe w wyniku nieodpowiedniego użytkowania produktów, jak również za szkody powstałe w wyniku wadliwego obchodzenia się z nimi. Powstałe w ten sposób wady nie są objęte gwarancją.
Sprzedający zobowiązuje się do poinformowania Klienta, najpóźniej w ciągu trzech dni od otrzymania reklamacji, o sposobie jej załatwienia.
Kontakt do zgłoszenia reklamacji: info@skitourshop.pl , tel: +420 777 618 146, Stanisław Heczko
Adres do wysyłki możliwych reklamacji:
PPHU Jerzy Lidia Nieboras
Sam Hawkins, s.r.o.
ul. Graniczna 3
43-445 Dzięgielów, Polska
+48 33 852 92 49